nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Programozott emberek

2009.02.18. 05:19 nyuszisz

Dollhouse

Sokan várták, nagy a hype, de engem reklámszövegek, leírások nem győztek meg, még valamikor nyáron, amikor még nagyjából követtem a junkiet, szó volt róla, hogy talán jobb is lesz, mint a Fringe. Miután az ötödik résznél az abbamaradt nálam (de nem véglegesen), gondoltam ennek is adok egy esélyt.

Az alaptörténet nekem egy hagyományos nyomozósnak tűnik, azzal a különbséggel, hogy itt olyan képzett ügynökök vannak, akiknek nincs saját személyiségük, hanem mindig programoznak nekik valamit, és úgy mennek a küldetésbe. A pilotban éppen egy túsztárgyalásra küldik a harcos hősnőt (Eliza Dushku), (aki engem túlzottan emlékeztetett Sidney Bristow-ra, gyengébb napjaiban).

Az epizód engem nem tudott megvenni, egy vasárnap délutáni gyengébb nyomozós sorozat színvolatán mozgott, a végkifejleletet mindenki tudhatta előre, cliffhanger nem volt, különösebb okunk nincs is, hogy várjuk a második részt... pedig lehetne, ha elkezdtek volna belefűzni valamilyen átívelő szálat, de ilyesmit nem vettem észre. Pedig érdekelne ez a lány, hogy mi is történt vele, miért van itt, miért vállalta, hogy töröltjék minden valós emlékét? Igaz, valószínű, ha ki akarna szállni, ugyanígy visszatölthetnék a fejébe saját magát. De, ha nincs tudata, mikor akarja abbahagyni? Hogyan lehetne megismerni, ha nincs személyisége? Bár volt benne valami videó, ami úgy tűnt lehetne emlék is, de mégsem inkább valami álomnak vetített propaganda volt.

 

8 komment

Címkék: sorozatok dollhouse

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása