nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Szellem szeretnék lenni

2009.08.16. 14:09 nyuszisz

Két egyszerű filmről röviden, mert csak művészfilmről írtam mostanában, igazából a filmes naplóba akartam írni, de végül kiírtam ide, mert talán azt nem nézi mindenki.

 

Excsajok szelleme (Ghost of Girlfriends Past) 

 

Ebből ismét csak azt tudtam levonni, hogy szellem szeretnék lenni, mert az jó. De szerintem csak az lehet szellem, aki már meghalt. Egyébként nem volt valami vicces film, a történetet mindenki ismeri, talán még adják a mozik is. Az első 10, aztán 20. percnél erősen abba akartam hagyni, és amikor feltűnt a srác gimis szerelme, az nagyon idegesítő volt és nagyon nehéz volt megnézni. Jennifer Garner sem tetszett benne.

 

Könnyed erkölcsök (Easy virtue)

 

Ez egy sokkal kellemesebb film, s volt benne néhány poénos jelenet. De jobb kedvem alapvetően nem lett. Mert a komikus helyzetek ellenére a felszín alatt tragikus eseményeket rejtett, szóval olyan dráma volt, ami arról a lehető legszörnyűbbről szól, amit elviselni nem, csak nevetni lehet rajta, vagy ilyesmi, de semmi negatív gondolatom nincs a filmmel kapcsolatban, mindenkinek csak ajánlani tudom, egyedül Kristin Scott Thomas nem tetszett, mert ripacsnak tűnt, pedig nem szokott az lenni. Jessica Biel viszont jó volt és Colin Firth is hozta a megszokott formáját.

7 komment

Címkék: film

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása