nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Ekszóekszó

2009.01.06. 04:06 nyuszisz

A pletykafészek (Gossip Girl) 2 x 01-6 

A pletykafészek - ennél riasztóbb magyar címet nem is kaphatott volna a sorozat.

Viszont az eredeti epizódcímek eredetiségét, kíváncsi leszek hogyan a fogják átültetni a magyar nyelvbe. Mondjuk, ezt valószínű sosem fogom megtudni. Az első évad hagyján, ott még csak egy Dare Devil volt, most pedig ilyen szép címek vannak, mint : The Dark Night, The Ex-Files (jó, ez könnyű), Chuck in Real Life, There Might be Blood, It's a Wonderful Lie, szó' a forgatókönyvírók valódi filmbuzik.

De térjünk rá az évadra. Szerintem izgalmasabban kezdődik, mint a tavalyi. Új szereplő Mädchen Amick a Twin Peaks-ből, a karakterről inkább nem mondok semmit, kitalálhattak volna valami eredetibbet is.

Szerintem az eddig legjobb vonal a Dan Humphrey (Penn Badgley) - Chuck Bass (Ed Westwick) "barátsága", aligha tévedek, hogy itt a lányok milliói visítoztak. És akkor még nem is említettem Ed Westwick übermindenttudó tekintetét, amiben minden sorozatok szemforgatós sunyisága is benne van :) erre nincsenek szavak. Ja, és a 6. rész az egyetemen játszódik, ez előrevetíti, hogy a következő évad helyszíne a Yale lesz. Bár, nem biztos, lehet máshol is. Külön öröm számomra a Yale-en működő titkos szervezet bemutatása, főleg a csattanó a végén.

És a tanulság, meg a filozófia? :D

Az első évadnál azt mondtam, ez egy igazi lányoknak való guilty pleasure. Ez igaz  második évadra is. Azt hiszem én már kinőttem ezekből a ruhás dolgokból, vagy bele se nőttem sosem, nem tudom. Szeretek vásárolni, csak aztán öltözködni nem annyira, és ilyenkor, pl. most, amikor nézem ezeket a lányokat, egy pillanatra megjön hozzá a kedvem, hogy hordjam is a ruhákat, amiket megvettem. Számomra már a rövid főcím is azonosul ezzel a világgal, a parfümök illatával, az üzletekben.

Igazán nem tudom, hogyan jutott ide a világ, hogy így hagyta magát megfertőzni a divatmániával, és hogy ezt ilyen szinten is lehet űzni. Biztos naív dolog azt hinni, hogy van olyan társadalmi réteg, vagy csoport vagy csak néhány ember, akik felül tudnak emelkedi ezen a felületes csillogó-villogó világon. De nem.

És az a legnagyobb csalódás,hogy még Ryan is úgy tud lelkesedni, egy tök ronda táskáért, csak mert Marc Jacobs tervezte. Ez New York.

És, Ryan,  ez nem Chuck Bass öltözete? :D

 

Csak majdnem...

 (ú, de álmos vagyok 4 óra van :)))

40 komment

Címkék: sorozatok gossip girl

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása