nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Az év első napja

2010.01.01. 22:34 nyuszisz

 

A hagyomány szerint, az év első napja tükrözi az eljövendő évünket. Ha ez beteljesülne, a legtöbb ember másnaposnak érezné magát 365 napon keresztül :) Egy másik leírás szerint, az első 12 nap felel meg a következő 12 hónapnak. Megpróbálok tehát írni legalább egy rövid posztot, mert ha nem írok, félő, hogy egész évben hanyagolni fogom :)

Több babona is fűződik az ünnephez, egyik az, hogy a szilveszteri álom különleges, mert megvalósul. Ezt próbáltam is észben tartani, de reggel nem emlékeztem semmilyen álomra, általában pedig igen kalandos dolgok történnek velem csukott szemmel. Mondjuk a Szilveszter éjszakája az, amikor a legkevesebbet alszunk, így a kevés és mélyebb alvás alkalmával nem sokan emlékezhetnek az álomra. Így elég nagy átverés ez a babona.

 

Viszonylag korán keltem ma is. Az év első megtekinett filmje a The Brothers Bloom volt. Néhányan úgy emlegették, mint az év egyik legjobbja. Ehhez képest szerintem nem olyan jó film. Az eleje érdekes, de aztán egyre kevésbé tudott lekötni.

 

Őszintén remélem, hogy 2010 nem olyan év lesz, mint 2009 és nem olyan, mint a mai nap. Ebben az évben még a karácsonyi hangulat szikrája sem tudott elkapni, de ez legyen a legkevesebb. A legtöbbet nekem kellene tennem a jobb évért, csak lenne hozzá erőm. De már úgy kezdtem a napot, hogy nulla energiát éreztem magamban.

6 komment

Címkék: énblog

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása