Január
The Brothers Bloom - 6.5/10
Bűbáj - 4/10
Dorian Gray - 7/10
Manderlay - 10/10
Medea - 8/10
Az időutazó felesége - 5/10
Üvegtigris 1-2. az első rész tetszett, a másodikat már kicsit untam. Értékelni elég nehéz lenne bármelyiket, jó, vicces, de nekem az ilyenek nem túl maradandók.
Overnight - 6/10 valami jobbra számítottam a Moszkva tér és a Szezon után. A trilógia harmadik részével nem nagyon sikerült azonosulnom, igaz, nem vagyok yuppie és valahogy ezt az egész filmet nem tartom olyan jellemzőnek, mint az első kettőt.
Brothers - 7/10 Amerika végre megkapja a magáét? Depressziós-háborús film, nagyon dráma.
Alphaville - 10/10 egyre jobban tetszik, már vagy harmadszor nézem egyhuzamba, mert mindig felmerül bennem valami kérdés.
Elvira Madigan - 7-8/10 hát nem is tudom, talán még 1x meg kellene nézni.
Julie & Julia Két nő, egy recept - 7,5-8/10 engem eléggé le tudott kötni, jó kis főzős film.
Sherlock Holmes - 7/10 RDJr iszonyat cuki és kész.
Veronika meg akar halni - 5/10 nem bírom Coelhot, de a színészek kihozták belőle, amit tudtak.
Up in the Air - hú, hát ez is 10/10, szeretnék írni róla. Az írás megtörtént, a Filmdroidon már elérhető.
The Road - megnézve, jó lenne írni is erről.
Fehér tenyér - írás lesz.
Fantastic Mr. Fox - a fantasztikus róka úr tényleg fantasztikus :)
Off Hollywood - még nem tudom, legyen-e írás.
Sisters - ilyen gáz befejezést is rég láttam, megérne egy posztot, de most nincs kedvem.
Dealer - kétszer is megnéztem, annyira tetszik.
I Hope They Serve Beer in Hell - ez hülyeség.
Február
Daybreakers
Zack és Miri pornót forgat
Kis utazás
Fekete kefe
Nyócker
Away we go
Rengeteg
Csillogás
Tejút
Zombieland
A londoni férfi
Werkmeister harmóniák
Állítsátok meg Terézanyut!
Március
Komfortos Mennyország
Alice in Wonderland
Megtört ölelések
Egy falusi pébános naplója
Vétlen Baltazár
Feri és az édes élet
Made in Hungária
Egy lányról (An Education)
Blinde Side - ez nem jött be, untam. Szokásos szegény négeres történet, gazdag mecénással.
New York I Love You
Április
Repo Men!
Andrej Rubljov
Solaris
Május
Szex és New York 2
Youth in Revolt
Június-Július
Post Grad
A Szellemíró (The Ghost Writer)
Valentin Nap
A szerelem színei
Augusztus
Eredet (Inception)
Vampires Suck
Az élet után (Life.After)
Hullócsillag (Factory Girl)
Éjszakai járat (Red Eye)