nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Spanyol szappanthriller

2009.08.03. 18:43 nyuszisz

Internátus (El Internado) - 1. évad

 

Mindössze egy rövid bejegyzést írok, mert nézném a második évadot, de mégis legyen valami nyoma, hogy láttam az elsőt :)

Semmi spoiler, csak néhány általánosság.

Szóval, amikor elkezdtem nézni, elég félelmetes volt, besötétedett és nem bírtam tovább nézni, annyira féltem! De lassan kezdek hozzászokni, és egyébként nem olyan rettenetes, csak én vagyok érzékeny. Rendszerint  nem egy idegnyugtató jelenetnél vágják el az epizódokat, tehát én automatikusan indítottam a következőt :) Nincs túl sok réssz, az első évad mindössze 6, de meglehetősen hosszúak, mint egy film, tehát a két évadot nem nagyon lehet lenyomni egy hétvége alatt, esetleg ha nem csinál semmi mást valaki. A második évad nyolc részes.

A másik dolog, amiről talán fontos beszélni, az a sorozatra jellemző latin temperamentum, mert hiszen spanyol. Ettől egy kicsit szappanopera jellege van az egésznek, de szerencsére nem üvöltöznek azért (olyan nagyon). A szappanhoz fűződik még (szerintem) néhány romantikus szál a történetből, az intrikák és egyebek, de úgy érzem ez majd a második évadban fog igazán felerősödni.

Nagyon félreeső helyen játszódik a sorozat, tehát városnézésre egyáltalán nincs lehetőség. Az erdő mélyén van egy iskola, és nem messze a tó, az erdő alatt pedig (erre adjanak választ, hogy minek?) bonyolult katakombarendszer van. A különös helyen pedig rengeteg felfedésre váró titok lappang.

 

 

3 komment

Címkék: sorozatok internátus

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása