nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Az eltűnés folytatódik

2009.04.25. 16:09 nyuszisz

Harper's Island 2x 02-3

Igazából meg kell valljam annyira nem kiemelkedő a sorozat, hogy hétről-hétre írhatnék róla bejegyzést, így a második részt is ide kötöttem, bár már egy hete néztem meg. A második epizódban több halál is volt, most meg majdnem azt hittem egy sem lesz.

Ezeket a hullákat nem nagyon találják meg, (ugye egy kivételével, meg most a legújabbat sem biztos, hogy hamar megtalálják) tehát akkor tényleg úgy lehet, hogy a gyilkosunk eltűnteti őket. Érdekes még emellett, hogy sem a hídon eltűnt férfit, sem a kutyás hölgyet nem nagyon hiányolják, semmi keresés, meg ilyesmi.

Az após nekem már a múlt héten gyanús volt, de most elvetettem magamban ezt a dolgot, mivel ilyen megvesztegetős korrupt embernek mutatták be, szerintem ennyit tud ő, de gyilkos az azért mégsem lehet. Hunterről eddig sem gondoltam, hogy esélyes, de most aztán már valóban nem.

A tetovált srác sem, bár szerintem érdekes szereplő, sajnos azt hiszem nem sokáig fogja húzni, mivel a párja már kiesett, gondolom ő is ki fog (vagy mégsem :)

Az angol srác is szimpatikus, remélem őt még sokáig a csapatban tartják, sőt estleg túlélő is lehetne, viszont az irigyeinek nem jósolok nagy jövőt.

A mézes pakolást kipróbálnám, (tollak nélkül).

 

6 komment

Címkék: sorozatok harpers island

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása