nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Találkozás a múltban

2009.03.07. 18:59 nyuszisz

Lost 5x08

A Losttal kapcsolatban idén már tényleg nem lehet mást mondani, csak hogy hétről-hétre maximális teljesítményt nyújt.

Most, hogy hőseink kalandjai áthelyeződtek a hetvenes évekbe még arra is van esélyünk, hogy jobban megismerhessük a sziget múltját. Természetesen engem az ókori rész is érdekelne, bár nem biztos, hogy megmagyarázzák a szobrot, felemelő pillanat volt.

Úgy tűnik kedvenc fizikusunk viseli a legnehezebben a történteket, annak ellenére, hogy tudományos munkásságát az időutazásnak szentelte.

Julieten és Sawyeren meglepődtem. Eddig valahogy nem gondoltam arra a lehetőségre, hogy vonzódhatnak egymáshoz.

Jacktől szívesen megkérdezném, miért ezt az öltözéket választotta a szigetre való visszatéréshez. Nagyon jól áll neki, de nem legpraktikusabb. (Bár első alkalommal is ilyesmit viselt és ezért, de kötözködnék :)

Kate nagyon nyúzottnak nézett ki az utolsó jelenetben, és kb. 10 évvel idősebbnek a kelleténél.

Az időutazásra visszatérve, szerintem ez olyan dolog, ami mindenki fantáziáját megmozgatja. Elképzeltem, milyen lenne a hetvenes években élni egy kicsit, amikor még nem léteztem. Szeretem ezt a kort, amiben élek, még ha az életet magát kevésbé is, de jó lenne ugrálni néha az időben, még a nyolcvanas évek is érdekes lenne, látni magam gyerekként, és még korábbra megnézni a felmenőimet, egy kicsit megérteni ezáltal magamat is. Nagyon meg tudom érteni Sylart, miért keresi a múltját (a heroesban).

 

 

3 komment

Címkék: lost sorozatok abrams

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása