nyuszisz blogja

Most olvasom

Friss topikok

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Olvasók:

Honnan?

free counters

Számláló

Mindenki gyanús

2008.12.15. 22:00 nyuszisz

Dexter 3x 01-06

Már gondolom sokan a 11, vagy a 12. résznél jártok, nem tudom melyik a legutóbbi, én még csak 6 részt néztem meg.

Nagyon tetszik az új évad, szerintem eddig mindig képes volt újat hozni a Dexter, persze míg nem jár kb. a tizedik évadnál, ez el is várható. Viszont egy dologban hasonlóak voltak az évadok: a gyilkos valaki új szereplő volt (jó, kivéve az elsőt, akkor mindenki új volt, ja és Dexter is kivétel, ő mindig gyilkos :), és ugye nem az utolsó részben derült ki a személye. Most nem tudom, hogyan oldják meg, talán végig titkolni fogják, talán, ti már tudjátok, ki a gyilkos, szerintem ez a legizgibb, amíg még lehet találgatni.

Számomra most mindenki gyanús :)  

Az első számú Quinn. Lehet, hogy hülyeség, mert ő is nyomozó, de amikor rögtön tudta, hogy a lány a gyilkos, azt gondoltam, hogy ugyanúgy megérezte, mint Dexter a "hasonlóságot". És mert furcsa.

Miguel. Nem zárom, ki, hogy ő is gyilkos lehet. Amilyen hidegvérrel verte a halat, az borzalmas volt. Szerintem Dexter rosszul teszi, hogy közel engedte magához, vagyis tette, oké az első eset véletlen volt, de amikor rájött, hogy azt a másik srácot is ő tehette el láb alól, akkor Dextenek nem szabadott volna bevallania. Úgysem tudta volna bizonyítani. Na mindegy, ez így alakult. Véleményem szerint Miguelnek annyi. Rá fog jönni, hogy Dexter ölte meg a testvérét, és onnantól kezdve egymásra fognak vadászni.

Az informátor is gyanús (a fekete zenész), benne valahogy megbízom, pont ezért. Óvatos vagyok a Jeges óta :)

Egy fél rész erejéig az ügyvédnőre is gyanakodtam, de talán mégsem.

Oké, ez még csak hat rész volt, talán nem is mutatták még a Nyúzót.

9 komment

Címkék: sorozatok dexter

*/ /* var pageTracker = _gat._getTracker("UA-6468629-2"); pageTracker._initData(); pageTracker._trackPageview(); /* */
süti beállítások módosítása